duminică, 27 octombrie 2013

Arieseni 2013

   
      Anul acesta ne-am hotarat sa facem o iesire la Arieseni ,Vartop .Am format echipa :eu(Vali) ,Armand ,Abel ,Ada ,Niki ,Lorena .Am facut rezervare pentru cazare (daca nu o faceti din timp nu veti avea de unde alege si veti ramane doar cu cabanele care au incalzire cu radiatoare electrice ,asa cum am patit si noi...da tot nu am rabdat noi frig :P)  ne-am decis in privinta meniului


                         si cum niciunul dintre noi nu aveam experieta in ale condusului am luat
                                           

si ne am indreptat spre


Ajunsi acolo bine-nteles baietii ... dar si fetele :))

  
Photoshooting  :D

 Abel

 eu

Niki

Armand

Lorena

Ada


Abel first attempt :P


mai incerc...poate reusesc


o mica pauza 


made by Ada

 

Pot spune ca ne-am simtit foarte bine , lucrul acesta datorandu-se echipei care a fost de nota 10 !!!! ;)


Daca ai o poveste asemanatoare si vrei ca si altii sa sa o afle => thatisfunnyman@gmail.com







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu